poniedziałek, 23 marca 2015

Kurs na prosty wianek

Witajcie,
Do Wielkanocy pozostało już niewiele czasu więc zaczynam myśleć o dekoracjach.
U mnie jak zwykle więcej pomysłów niż realizacji ale jeden z takich pomysłów
udało mi się zrealizować już kilka dni temu :)
Jest to wianuszek bardziej wiosenny niż wielkanocny,
nie ma na nim jajeczek ani króliczków (choć gdybym miała to pewnie bym je dodała)
za to jest banerek z napisem z Craft Passion Wesołego Alleluja.
Zapraszam Was na kurs jak można prosto przygotować taki wianuszek.
Potrzebujemy:
- papier scrapowy / kolorowy,
- tekturę na bazę wianka,
- narzędzia: linijka, nożyk, cyrkiel,
wykrojniki kwiaty i liście lub nożyczki jeśli nie mamy wykrojników,
- wstążkę i inne elementy dekoracyjne wg uznania, 
u mnie wykrojnik Wesołego Alleluja, kryształki, sznureczek :) ,
- klej, taśmę klejącą.
  Z tektury przy pomocy cyrkla i nożyka tworzymy obręcz - bazę pod wianek,
z papierów wycinamy i formujemy liście oraz kwiaty.
  Zaczynamy od przyklejenia (klejem) liści do bazy.
  Na odwrocie przy pomocy taśmy klejącej mocujemy wstążkę.
  Przyklejamy klejem kwiatuszki i inne dekoracje.
Wianuszek gotowy :) Prawda, że łatwo :)
Jeśli skorzystacie z kursu będzie mi miło jak pochwalicie się w komentarzu :)
Wykrojnik Wesołego Alleluja jest teraz w promocji, klik.
Pozdrawiam
Monika

2 komentarze:

  1. Świetny jest :) też zaplanowałam zrobienie świątecznego wianka, ale jakoś z realizacją gorzej. Czasami jednak warto się zmotywować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna ozdoba a ten wasz wykrojnik jest niezwykły

    OdpowiedzUsuń