niedziela, 6 marca 2016

Kwiaty dla Babci/ Flowers for Grandma

Witajcie!
Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam kartkę, którą wykonałam w prezencie imieninowym dla mojej Babci. Babcia bardzo lubi kwiaty dlatego też postanowiłam stworzyć kwiecistą kartkę w intensywnych kolorach. 
Wszystkie kwiaty wykonałam własnoręcznie, a do ich stworzenia wykorzystałam wykrojnik z tego zestawu
Wykorzystałam również uniwersalny napis Najlepsze życzenia oraz listki z gałązki nr 2.
Mam nadzieję, że moje kwiaty spodobają się Babci. 

Hello!
Today I would like to present you a card that I made as a gift for my Grandmother. Grandma loves flowers so I decided to create a floral card in intense colors. All flowers I made by myself, and to create them I used a die from this set. I also used universal sentence Best wishes and leaves from sprig no. 2. I hope that my flowers will appeal to my Grandma.




Zapraszam serdecznie na zakupy z darmową dostawą z okazji Dnia Kobiet!
I invite you for shopping with free delivery on the ocassion of the Women's Day! 
Pozdrawiam cieplutko!/ I'm greeting warmly!
Justyna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz