piątek, 26 sierpnia 2016

W retro stylu / In retro style

Witam,
dziś przychodze z kartką w lekkin stylu retro. Nie mogłam się oprzeć i dodałam kilka różowych kwiatów - moich ulubionych! Starałam się wykonać kartkę mniej na bogato i wykonać tym samym mniejszy bukiet kwiatów jedank po przez dodanie eleganckich tekturek stała się równie fantazyjna jak reszta moich kartek :) Bardzo spodobała mi się wersja końcowa. Ja po prostu nie potrafię (jeszcze ;) ) robić prostych kartek ;)

Hi to all :)
Today I come with a little bit retro style. I couldn't resist and ad some pink flowers - my favorite! I tried to make less "rich" card and din't make huge bouquet of flowers but by adding some chipboards it became as fancy as the rest of my cards :) I really like it the way it become. I just don't know (yet ;) ) how to make simple cards :)






Pamiętacie? Wykrojniki możecie teraz nabyć w promocyjnej cenie w sklepie Craft Passion:)
Do you remember? All dies you can buy now with 10% discount at Craft Passion shop :)

W pracy wykorzystałam

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz