niedziela, 29 października 2017

Kartki świąteczne/ Christmas cards

Witajcie!
Dzisiaj przybywam z dwiema karteczkami świątecznymi. 
Obie kartki ozdobiłam kwiatami poisencji wykonanymi z papieru czerpanego i listkami ostrokrzewu. Do wykonania pierwszej kartki użyłam również napisu Wesołych Świąt oraz nowych gałązek choinki. Napis pokryłam przezroczystym pudrem do embossingu. Zaś do stworzenia drugiej karteczki wykorzystałam ażurową serwetkę.

Hello!
Today I'm coming with 2 Christmas cards. Both cards I decorated with poinsettia flowers made from handmade paper and holly leaves. To make first card I used also sentence Wesołych Świąt and new Christmas tree twigs. I covered a sentence with clear embossing powder. And to create second card I used doily lace.


Użyłam/ I used:

 

Pozdrawiam!/ Greetings
Justyna


1 komentarz: