wtorek, 24 października 2017

Papierowe kwiatuszki / Paper flowers

Witajcie,
Dziś chciałam pokazać Wam ostatnio wykonane przeze mnie jesienne kwiatuszki
z papieru czerpanego i morwowego, które możecie zakupić w Skarbnicy Pomysłów,
który ma w swojej ofercie również nasze wykrojniki :)
Duże żółte i czerwone kwiaty wykonałam z papieru morowego
i najmniejszego wykrojnika z zestawu kwiaty #5.
Duże pomarańczowe wykonałam również z papieru morowowego
ale z najmniejszego wykrojnika kwiaty #6.
Małe kwiatuszki zrobiłam z papieru czerpanego
i wszystkich wykrojników z najnowszego zestawu kwiaty #7.
Na zdjęciach z dużymi kwiatami są listki z wykrojnika gałązka #3.

Hello,
Today, I'd like to show you autumn flowers which I made in last few days,
using handmade paper and mulberry paper, which you can buy in Skarbnica Pomysłow,
Skarbnica Pomysłow offers also our craft dies :)
Big yellow and red flowers are made of mulberry paper
and cut with the smallest die from the set of flowers #5. 
Big orange flowers are made also with mulberry paper,
but cut with the smallest die from the set of flowers #6.
Small flowers are mad of handmade paper and cut with dies from the set of flowers #7.
In the photos with big flowers are the leaves of the die sprig # 3.


Użyła / I used:
Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz